کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی

فرید آقاجانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ مهدی صانعی

دوره 11، شماره 2 ، شهریور 1398، ، صفحه 269-294

https://doi.org/10.22067/pmt.v11i2.83769

چکیده
  در مورد اهمیت مذاکره در امور مختلفِ مدیریتی تحقیقات متعدد و متنوعی انجام شده است؛ اما به نظر می‌رسد مشکلی که مدیرانِ امروزی با آن دست‌به‌گریبان هستند ناشی از عدم شناخت مذاکره یا ندانستن ماهیت آن نیست بلکه از شیوه به‌کارگیری آن ناشی می‌شود. هدف اصلی مقاله پیش رو این است که ادراک مدیران از مذاکرات حضوری بین سازمانی چیست و این مسئله ...  بیشتر